irritations mama

hemma nu från en förjävligt seg dag i skolan. nationella gick väl bra, hoppas på det. historia är bara så jävla tråkigt, förstår inte varför man har det när man går barn och fritid?? samma med naturkunskap.. fan.
idag i matsalen blev jag så irriterad så det finns inte! ett gäng tjejer, 92or, i mina ögon riktigt små än så länge fortfarande i fjortisstadiet, går ifrån sitt bord utan att ta undan efter sig?
SEN I 6ÅRS FICK MAN LÄRA SIG ATT TA UNDAN SIN TALLRIK OCH SITT GLAS EFTER SIG VAD FAN GICK NI BAKÅT I UTVECKLINGEN?!?!?! OM NI HADE VARIT HEMMA HADE NI FÅTT EN TOFFLA I HUVUDET!!!
efter att jag snitchat på dom, endast för jag tycker att det inte finns på kartan att vara så pass respektlös, så efter om och men gick dom och tog undan. ni kanske var äldst i eran gamla skola innan ni började gymnasiet men nu är ni yngst igen så ingen ser upp till er och tycker att ni är häftiga. väx upp förfan.

jag förstår inte hur jag ska kunna gå med 93or sen? 3 år yngre.. eftersom att jag bara blir äldre och de blir yngre kommer jag att störa mig som fan. dom är som kycklingar, springer runt och skriker och tror att alla dör för dom. men med tanke på att jag precis skrev att jag blir äldre så måste jag lära mig att sluta störa mig på såna människor, det kommer alltid att finnas saker man stör sig på men man kan inte alltid yttra sig omdet. men lets face the hard truth - you ain't shit!

Kommentarer
Postat av: Isa

Så jävla bra gjort!

2008-11-14 @ 19:35:01
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0