jag har ingen jävla rubrik

deckade igår kl 19, fett skööönt vaknade till vid 5 imorse, fått typ 20 sms där folk trott att jag dött eller ngt. somnade om till kvart över 7, klädde på mig och så sen gled till tåget och för en gångs skull tackar jag SL för deras förseningar. om det inte hade varit några minuter sent hade jag missat tåget.

seg dag i skolan, som alltid. gick till 12 bara sen satt och spelade kort ett tag. har skaffat några kortvänner hahah iaf åkte till marris sen så sitter här nu och hon ligger i sängen och käkar sitt godis och innan hade hon tryckt i sig en hamburgertallrik, hon får i sig fett mkt mat för att vara så liten.

det slog mig ORDENTIGT idag att det är fan vinter nu. jag vill gå i ide, vintern är en helt onödigt årstid. verkligen. så trött på den här kylan. pallar knappt gå ut att röka för händerna fryser till is. okej det är kanske bra men mitt humör sjunker om jag inte röker och då tar jag ut de på andra som är heelt oskyldiga. får väl ta ut det på moder jord.

det blir nog en lugn helg iaf, mathilda har permission så henne ska man träffa ikväll iaf, sen imorn blir det jobb och även på söndag. plus att jag måste plugga spanska, så kommer vara lagom utvilad till på måndag. ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0