kicka sig livlös

i fredags var vi hemma hos cassie på mer chillfest sådär skönt. hade bestämt mig för att inte dricka men vi gick ner till haket här ett tag och ägarna har känt mig sen jag var 4 år, så dom bjöd (som vanligt) på vodka redbull och jag menar man kan ju inte tacka nej till den som vill bjuda.. (a) hemma hos cassie igen bjöds det på tequila och 80% absint.. wööhööwww.. innan jag gick hem följde jag med packet till statoil och nedas och jag hade snöbollskrig. fan vad jag garvaa jag älskar att leka i snön haha. jag blev söndermulad! såg ut som ett snömonster när jag ställde mig upp. kaxig som jag är ska jag försöka mula honom men klen som jag också är blev jag totalmulad igen. jag känner mig som 10 år igen när snön kommer, det har sin charm iaf med vinter.

på lördagen jobbade jag, efter jobbet rullade jag till my och vi låg bara i sängen och kollade på film hela kvällen, gick ut en stund för att möta två muppar sen drog vi tillbaka och kollade på en riktigt keff skräckfilm. jag deckade och lyckades försova mig till jobbet, men det löste sig. efter jobbet drog jag till mary och degade i sängen hahah jag vet att jag inte har ngt liv men jag måste njuuuuta när jag är ledig. kollade runt på hennes dator och hittade en bild på oss som är tagen för lite mer än ett år sen, och shit vad man förändras på bara 1 år! SKIT SAMMA på jullovet iaf blir det kryssning, jag och my iaf sen får man se vilka som vill följa med. ärligt talat så skiter jag i om det bara blir vi, vi kommer ha fett kul ändå plus att det är skönt att slippa sollentuna för ett dygn och vara ute till havs.


jag & mary 2007, de e ba' käärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0