låt oss bara chillnani

jobbade igår sen drog jag och my till nivå och drack, jenny kom dit också. så träffade vi folk där man kände, minns inte så mycket från kvällen, drack rätt fööööör mycket. blev utslängd iaf för jag rökte där man tydligen inte fick röka wahah men toff som jag är och har contactination med ägaren så släppte han in mig. (woho stolt över att få komma in igen på fattighaket) men de e chill, slapp stå ute och frysa och blåsa bort fler hjärnceller för just den kvällen.

sen drog jag marris o jenny o träffade bumbibjörn 1 och bumbibjörn 2 sen gick vi, alla förutom #2, hem till mig och sov. somnade vid 7, gick upp kl 9 för att åka och jobba & på jobbet såg jag den första snön för i vinter falla. åt helvete rent utsagt. kom hem till marris vid 4 i eftermiddags och vi har myyst i hennes säng och inte gjort ETT PISS. så jävla niiceee nu ska jag ut o röka sen back to bed

fred ut


Kommentarer
Postat av: angelica

sjäääääälvklart, men sidja jag villju vara som dig :$

2008-11-16 @ 20:15:21
URL: http://abreton.blogg.se/
Postat av: ems

SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLKARE.

as usual (a)

2008-11-17 @ 10:41:55
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0