lördag hela veckan

igår var en skön dag på jobbet, de första 4 timmarna kom det ca 10 personer bara men sista timmen innan stängning kom det in fett mycket människor så blev lite stressad, hade trott att inga fler skulle komma så man kunde blir klar fort med städning och sådär men så blev det inte. och en av dom människorna som kom när det var som lugnast var ju kära Paul Haukka från the voice! så lustigt hur man kan känna igen känt folk men de har ingen aning om vem man själv är.

mary kom till mitt jobb, fick muta henne med morotskaka och hallonpaj, och hjälpte mig när jag moppade, hon bar runt på hinken och gjorde jobbet enklare haha, tack!

jag drack 5 stycken red bull igår, så skoja inte om jag var helt skakis och pratade hur fort som helst, när jag kom hem blev mamma nästan lite osäker på om jag hade tagit något? iiaf, jag och marris var hos mig ett tag sen åkte vi till akalla och träffade bumbibjörnar ett tag sen åkte vi hem till marris och käkade, kollade på filmer bla "get rich or die trying" med 50 cent. vad ball han leker i den filmen i slutet när han tar av sig sin skyddsväst... de e inte ballt att vara korkad! "im always right, even when im wrong because i could have been right, and i was right about that and thats why im always right" confusion..

jag och mary somnade vid 7-8 någon gång i morse, och vaknade för en halvtimme sen och jag tittade på klockan och fick värsta chocken av att klockan var kvart i 4! aja idag blir det bara chill skulle jag tro, kolla på vädret fan..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0