man tröttnar ju aldrig på den



full och glad som jag är lyssnar jag på denna ljuvliga låt av vår kära collie buddz.
ikväll var jag hos nikola med de vanliga och kollade på tv, då min kära bror ringer och vill att jag ska komma till krogen i häggvik och dricka öl, så jag my och patrizia drar dit där mina två av tre bröder är, plus några av deras vänner. min ena bror bjuder på tequila shots, bacardi och annat smått och gott, plus mina två öl jag drack innan han började bjuda, så jag blev kalaaaaas.
efter stängning sa vi hejdå, följde patrizia till tåget, jag, my och en av mina bröder gick till nattbussen för att vänta med mysan då det kommer fram maaassa roliga göteborgare och pratar med oss. jag älskar trevliga människor, finns inget bättre!

och nu sitter jag här hemma min musik och mitt te och bara njuuuter av livet. ska snart sova för att orka jobba imorgon. puss och kram (första gången jag skrivit det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0