min nya fina

så vad tycks om fina blogg som min kära isa har kirrat åt mig?
tycker att den blev riktigt nice, precis efter mina önskemål, shes a good girl =) håller på att fixa musik nu till min blogg för att uppdatera lite men får se ifall den fuckar sig IGEN som den alltid gör precis när jag kämpat i 2 timmar med låtarna. men har inte suttit så länge nu, bara lagt till ca 30 låtar, får kriga mer någon annan dag.

börjar bli trött nu, har ändå varit i skolan och jobbat direkt efter - kom hem vid 11 tiden. borde deckat för länge sen men jag och isa har nog samma problem, det finns roligare saker att göra än att sova, som att luffa på internet. too bad sooo sad!! aja ska fixa klart musiken sen glo en film eller ngt tills jag deckar

(detta är mitt 400ade inlägg.. jag menar WOW)

bye

Kommentarer
Postat av: Isa

Din blogg är N-I-C-E! Hihi.



Sia, nu är klockan över 2. Vi börjar om ca 6 timmar, och vi ska väl upp om 4-5. Borde vi inte sova?:D Fast jag är då dock inte trött.

2008-11-07 @ 02:11:19
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0