nanna kudde

idag har varit en skön dag, skolan gick fort, sen efter det åkte jag till natta och drack kaffe och det bjöds på kladdkaka då hennes bror fyllde 20 och dom firade honom, sedan hem för dusch, vila och sen tillbaka till natta för att som alltid på tisdagar se på desperate houswives vilket är ett måste. jag har ingen aning om varför jag gillar det så mycket men man lever sig in i det och pratar om personerna som att man känner dom och att dom finns påriktigt. softade ett tag till hos henne sen gick jag hem och har precis kollat klart på shan atcis nya, tung han är! kan inte sluta skratta.

tänkte gå och sova nu.. snart.. så jag orkar upp imorgon. mamma jobbar dygn och kommer hem imorgon vid 1 på eftermiddagen så det är ju ett problem med tanke på att jag bara vaknar till min väckarklocka ca 30% av de gånger som den ringt. och imorgon får vi reda på resultaten till provet innan lovet.. i can't wait..

aaa juste detta är en påminnelse till mig själv:
GÅ TILL TEDS OCH FYLL I TEXTEN! IMORGON

aja gå och sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0