och så har det dragit igång

skulle på bio idag, jag och my mötte upp natta marica och mary utanför sergel biografen, står och pratar lite men ändrar oss direkt. de ville dricka och jag ville hem och sova. så vi rörde oss mot sollentuna, jag taggade hem, fastnade framför tvn med en film på 6an: final destination. riktig hjärnskadarfilm, om dödens spel och grejer. jag blir helt knäpp när jag börjar tänka på sånt så jag har bestämt för att inte gå in på det.

så sitter nu här och ska snart gå och sova, ska upp imorgonbitti och jobba. fick ett mail från URF och man känner att tiden har gått rätt fort för de har redan (sen nu, 30 november) börjat sälja biljetter till 2009's festival. OM jag ska gå! känner hur det pirrar i magen bara jag tänker på det. så gott folk, in på hemsidan och beställ era biljetter för ett billigare pris, dock utan information om vilka artister som kommer att uppträda i år, men om man ser tillbaka på festivalerna från tidigare år så kan ju inte människorna ha blivit besvikna, de gör sin grej ordentligt!

http://www.uppsalareggaefestival.se

nu är det sängen som gäller så jag orkar med några timmar på jobbet imorn
sov så gott you partypeople

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0