så sitter man i skolan igen

sitter i skolan nu, vi ska göra ett "arbete" som vi ska hålla tal om 10 minuter i små grupper. 10 min, det är en jävligt lång tid, hur ska det gå ihop.. har inte ens kommit på vad jag ska skriva om. om man vill få högre än godkänt måste man skriva om ngt som man inte vet ngt om, det blir ju lite svårt jag menar jag vet ju AAALLT hahaha

sov ju hos min älskling inatt, eeeemelie, åå så mysigt vi hade det. importen själv kläcker ur sig en kommentar som var jävligt rolig. dock har mitt minne svikit mig än en gång så kan ej dela med mig av glädjen.

om ni har ngt förslag på ngt, vad som helst, att skriva om så lägg gärna en kommentar behöver sköna tips. tänk bara på att de som lyssnar inte ska bli uttråkade så inget skit om djur eller tennis, då kommer folk decka och mitt betyg kommer sjunka

Kommentarer
Postat av: ems

"importen själv kläcker ur sig en kommentar som var jävligt rolig"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAH <3<3

2008-11-20 @ 13:29:51
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0