så var det dags igen

somnade direkt efter första avsnittet av simpsons igår som slutar 20.30, sov tills halv 8 imorse så är pigg som en mört. kom till skolan, hade två lektioner sen slutade vi för dagen 11.20, och vi skulle slutat 15.20. imorgon är vi helt lediga för vi har 4 lektioner imorgon med sammanlagt två lärare och båda dom var sjuka idag och är det imorgon med, så jävla skönt!!

sitter i biblan nu med anki, ska göra något vettigt här tänkte jag innan vi går och pluggar i kultur. sen ikväll är det desperate houswives, veckans höjdpunkt!

har varit på teds idag och bokat tid för att fylla i min senaste samt för att göra min fjärde tatuering - så den 1/12 är det dags igen. jag har helt seriöst blivit beroende, har även två andra tatueringar på lager så efter denna ska jag boka tid för en till. den sista ska jag vänta med iaf några månader. om jag kan hålla mig...
jag och anki gick till pressbyrån sen och mitt lilla gulletroll bjöd på kaffe och lussebulle visst är hon snääll =)

have a nice day, like meeeee


Kommentarer
Postat av: ems

vad ska tatuera nu för ngt? :D

2008-11-11 @ 13:14:04
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhh vad ska du tatuera?!

2008-11-12 @ 14:52:28
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0