söndag som förra veckan

har precis kommit hem från jobbet efter en lugn och sköön dag. jag älskar mitt jobb! fast det kan vara för segt ibland, tiden står still..

hade nästan inga batterier på mp3n men den kämpade sig från jobbet och innanför dörren här hemma tills den la av, Tack älskling. finns den något bättre än att lyssna på en skön låt? om och om igen.. tills man byter till nästa sköna.. jag skulle dö om det inte fanns musik, det lyfter upp min dag. om jag är på dåligt humör och slår på mp3n så mår jag genast bra igen och humöret är på topp. sen finns det inget sämre än en riktigt dålig låt, en sån som man bara blir irriterad över. usch.

här har ni en skön låt iaf, enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0