spanska lektion

intervjuat anki och vi lallar runt och ska renskriva. lite saker ni kanske inte visste om henne(?):


Como te llamas?

Me llamo Angelica Breton Alonso.


Cuantos años tienes?

Tengo diecisiete años.


Dondé vives?

Vivo en Helenelund.


Hablas Español?

NO!


De dónde eres?

Soy de España y Suecia.


Pero no hablas español?

No, soy descapacitado.


Erhhh... cuántos hermanos tienes?

Tengo dos hermanos y una hermana, Daniel, Cristian y Tatiana.

hahahaha anki es descapacitado du erkänner det själv hahah jag dööööööör..
JAG FÖDDES MED TORR HUMOR NOO SHIIIT MUTTAFUCKA.

FÖRST OCH FRÄMST SL! jag börjar bli riktigt trött på det här. riktigt jävla trött. 1½ timme, vad är problemet?? jag hade kunnat sova i en och en halvtimme extra imorse pga era fuckade tåg! noll tollerans. vaaarje år samma j*vla problem.

back to spanish class wosaah

PEACE OUT


Kommentarer
Postat av: anki

HAHAH BARA FÖR ATT JAG ÄR BÄÄST :D

2008-11-24 @ 14:08:00
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0