bara för att jag har tråkigt

Har du någonsin:

· blivit kysst? - ja
· haft sex? - japp
· ätit sushi? - jaaaaaa åå så gott det är!
· stått på scen? - jaaapp B-)
· varit med om en bilolycka? - tror inte det
· klättrat på berg? - berg och berg.. sten?
· dejtat en kompis? - nää
· blivit arresterad? - döndöndööön
· blivit kär vid första ögonkastet? - nää blir inte kär
· varit på tv? - ja, sollentuna tv!
· fått ditt hjärta krossat? - jag vet inte.. kanske, men inte riktigt haha
· sagt att du älskar någon utan att mena det? - nää
· busringt någon? - aa..


Antingen eller:
kallt/varmt
regn/snö
ull/bomull
rosor/
tusensköna
vår/höst
historia/kemi - inget av det..
matte/engelska

Motsatta könet:

· gillar du någon just nu? - nope
· vet personen ifråga om det? -
· gillar någon annan dig just nu? - inget jag vet om
· vad tittar du på hos killar? - ÖGON!! händer och LEENDE!!


Inom de närmsta 24 timmarna har jag:

· har du haft ett seriöst samtal med? - haha jag och marris, seriöst på vår nivå
· kramat någon? - maaamma
· varit sams med dina föräldrar? - jaa=)
· bråkat med en kompis? - näää

Gillar du att:

· kramas? - myyys
· ge massage? - njaää det funkar väl
· gå promenader i regnet? - det beror på om det är kallt eller inte haha


Övrigt:

· svär du för mycket? - nej
· när duschade du senast? - igårkväll
· vilken färg är det på dina byxor just nu? - gråa
· vad var det sista du sa? - "jag ringer sen puss hej" ..
· vad finns bredvid dig just nu? - armstödet
· hur ser ditt skrivbord ut just nu? - åt helvete
· hur är vädret just nu? - bäcksvart.. sen vet ej.. nerdragna persiener
· vem pratade du sist med på telefon? - Mary Jane
· vad gör dig glad? - roliga människor, bra musik!


vart skulle du åka för att...

för att shoppa? - jamaicaa (A)
för att festa? - skulle vilja testa alanya
för att få sommar? - planer på thailand ;)

· vill du ha barn? - ja, men absolut mycket längre i framtiden·
· vad ska dom heta? - bra fråga. något ovanligt iaf

Tio första:

· första bästa kompis? - kimberly =)
· första bil? - ...
· första kärlek? - inga namn nämda
· första husdjur? - katt
· första semester? - Seychellerna
· första jobb? - donken
· första köpta skiva? - säkert backstreet boys eller något
· första piercing? - öronen? sen tungan iaf


Åtta senaste:

· senaste alkoholhaltiga drycken? - bacardi breezer på haket
· senaste bilfärd? - oj jag minns inte
· senaste filmen du såg? - landet från längesen - lillefot =)
· senast ringda telefonsamtal? - Mary J
· senast mottaga telefonsamtal? - min bror
· senaste låten? - Matisyahu - King without a crown
· senaste måltiden - kebab mmmmmmm


Sju saker jag har på mig nu:
trosor,
mjuksar,
bobbantröja,
piercing,
3 tatueringar.

Sex saker du har gjort idag:
sovit
gjort kaffe
pratat i telefon
skickat sms
tagit emot sms
lyssnat(r) musik!

3 favoriter:
musik
tatueringar
musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0