jag har inget bättre för mig

en tröttsam sysselsättning lagom till läggdags

Namn:
Sia Braa
Piercingar: näsan, tungan. + öronen?
Tatueringar: yes, mina älsklingar!
Längd: 172 cm
Hårfärg: just nu? svart
Är du kär i någon: kär i kärleken kanske men ingen person sådära
Önskar du att du bodde någon annanstans: absolut
Tänker du på självmord: ahaha neeeej lifes toooo good
Vad är du rädd för: läskiga människor
Gillar du att tvätta: de e inte så farligt. skönt med rena kläder sen
Gillar du Berg-och-Dalbana: inte i livet

SENASTE...
Film du hyrde: im a downloader ffs..
Film du köpte: säkert askungen eller ngt liknande
Låten du lyssnade på: uncommon valor
Låten du hade på hjärnan: den där kuklåten från kniven i hjärtat som MY gick och sjöng på. fan
Låten du laddade ner: The Building
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: minns inte ahha mitt minne
Personen du tänkte på: tänker inte på människor WAHAH
Bok du läste: snabba cash. LÄS DEN
Personen du fick mail av: ngt virus från tahiti typ
Personen du fick brev av: har nog aldrig hänt
Personen du fick sms av: emelie och äänki
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det har nog aldrig hänt

FAVORIT...
Mat: mormors sydländska mat namnam
Låt: har ingen favoritlåt
Sak att göra: det skulle du allt vilja veta va;) haaaaaaha neeejmen seriöst nu så måste jag nog ta sova
Sport: volleyboll e feett kul
Dryck: te
Kläder: sköna och slappa kläder.. mjukisar.. mmmmm....
Film: har ingen
Bil: vem bryr sig kommer ändå inte ha råd med den

ANTAL...
Gånger du varit kär: 1 gång bara som jag var KÄR men då var jag 11 år höhöö
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång, då, av HANNES hahahaha (ja han vet redan om det)
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 gång
Gånger ditt namn varit med i tidningen: roligt att du tror att jag är känd o grejer
Ärr du har på kroppen: neeejnej det går vi inte ens in på, en never ending story

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: skola och jobbat
Var det kul: jag ska inte klaga
Hur tidigt stiger du upp: 7.. halv 8.. beror på hur trött jag är
Gillar du att slåss: aamen inte seriously, såhär gå ut o slåss utan bara på låtsas =)
Vad ska du göra ikväll: decka feett skööönt

Är du seriös: om vi säger så här: jag KAN vara seriös
Vad är du allergisk mot: ingenting (än?)
Använder du hårspray: neee
Kan du stå på händer: ja
Favorit serie: famliy guy, simpsons, scrubs.. desperate..

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: beror på till vad
Är du glad nu: a men heelt dööd
Var du glad igår: aaa
Känner du någon som jobbar på sjukhus: aa kimps mami =)
Vad dansar du till: bra musik! no techno, house, rock shit stå och dunka med huvudet

Stockholm är: åt helvete med fuckade system. meeeeen jag känner mig hemma här
Göteborg är: troru jag är ngn stockholmare som hatar göteborgare så har du grovt fel
Kan du sjunga: HAHAHAHAHA NEEEEEEEEEEEEEJ
Mer värt än guld: mamma, värd allt i världen
Spaghetti eller makaroner: makaronies
Ett land jag helst vill besöka: jag SKA till Jamaica!
Ska bli skoj: på kort sikt: helgen. på lång sikt: sommaren.

Ska inte bli skoj: att gå upp tidigt imorgon och ut i den kalla vintern
Sparar till: en resa till i sommar
Väntar på: att den här texten ska ta slut
Pålägg som gäller: turkeysandwich (haha marris)
Dagens dryck: pimplat vatten på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0