vem bryr sig

the operation gick bra, är fortfarande bedövad och hör ingenting i höger öra. när folk i skolan har pratat med mig har jag bara nickat och hållt med, inte pallar bry mig vad jag håller med om. jag är fett glad att jag inte är döv. tänk att aldrig få höra musik.. (ja, på tal om ingenting)

ska till min älskling och sova inatt, och plugga lite.. om jag/vi orkar. åååh vad nyfikna alla blev nu vem som är min älskling HAHAHA tugga på dina naglar du. imorgon är det prov i natur-kuk-kunskap, helt onödigt men ett måste. sen ska jag och anki med fritidsledaren i skolan + 2 grabbar och handla soffor på IKEA, vi ska välja dom skööönaste så man har någonstans att softa på rasterna/håltimmarna. svär kommer ockupera dom

wellwell ska fortsätta färga mitt hår och tvätta mina underbara byxor

Kommentarer
Postat av: ems

TIHI JAG ÄR DIN ÄLSKLING <3<3

2008-11-20 @ 08:51:02
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0