and thats that

igår fikade jag my och natta, gick sen och mötte putte och isac lite fort och då kom en tjacksnubbe fram och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt någon som jag gjorde då. det finns så sjuka människor.
sen åkte vi och träffade pogah nikola och 2pac, softade sen drog jag och my hem till henne och käkade och jag deckade feeeeeeett skööööööönt.

idag har jag jobbat, riktigt roligt har varit på sånt här skratthumör som jag blir på ibland, drev sönder gästerna och det sitter aldrig fel.

ett annat exempel på att det finns fett sjuka människor var när jag satt på tåget påväg hem från jobbet. det satt två serbiska 40åriga kvinnor vid sätena bredvid mig och de avbröt mig i mitt musiklyssnande och drog fram en flaska vin och frågade om jag inte skulle med hem till dom och "prova på nya saker"? så tittade dom mig mellan bena och log och blinkade.. jag började AAAASGAAAAAAAAAAAAAAAARVA och satte på min musik igen och skrattade som aldrig förr.. haha shiit vilka psykade människor det finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0