dentiist

aaaaaahhhh jag har sovmorgon idag. inte tack vare gylliga lärare som ville unna oss det efter att vi har kämpat och slitit, neeej, utan för att jag har tandläkartid idag.
e det bara jag som äälskar att gå till tandläkaren?? jag gillar deras stolar, somnar alltid i dom. så känns det fett skönt sen när man får höra att man inte kommer tappa tänderna än iaf


igår åkte jag och marris efter skolan till mitt jobb och fikade typ, eller käkade haha sen började jag jobba kl 4. ååååhå vad jag deckade skönt när jag väl kom hem sen.. missade tåget med 1 min, helt seriöst EN minut, så fick stå på centralen i en halvtimme för att vänta på nästa,. skit jobbigt, tycker att tågen borde gå som tunnelbanan fan, fett ofta!! eller att dom fixar en tunnelbanestation i sollentuna . kista har en, varför får inte vi?

aamen iaf nu måste jag börja klä på mig o sådära innan jag själv somnar av mitt tråkiga inlägg jag skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0