en vanlig dag i skolan

åhåå vad vi har slutat nu. sitter i biblan iaf med ank och gör en filmanalys om en skit dålig film som jag såg typ 30 minuter av så kan knappt svara på några frågor..

ahaaha vilket humööör jag var på idag, jag förstår inte hur jag orkar. men nu är jag bara gaaalet trööööttt höll på att somna i cafeterian men då får man inget gjort ju och har mycket plugg den här veckan sen är det loov =)

funderar på att kanske glida förbi mina bröder sen, var fett länge sen jag träffade dom även fast dom bor här i väsby. aja dom har sina liv jag har mitt what to do. jag använder "frasen" what to do väldigt ofta, även på svenska. men det är ju så. vad ska man göra, det är ett bra rakt svar på ALLT. hur mår du idag? vaad ska man göra.. vad händer idag? vad ska man göra? din bror har inte hört av sig. ja men vad ska man gööraaaaa. osv osv osv .. så, tips från coachen liksom, MIG. feel free to use it wahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0