i love himmm



ååå habbahabbahabba jag vet inte vad jag ska ta mig till habba gabba vad sexig han är maaahmmammm... förstår inte vad det är för fel på oss tjejer, vi verkar alltid gilla dom här "bad guys", inte konstigt att man bara blir sårad sen?

vad hände med söta pojkar, snälla gentlemän.

ärsch, tror jag håller mig till the game, han kan vara min drömprins som ska komma ridandes på en vit häst och kidnappa mig från detta tråkiga land så åker vi till cypern och lever lyckliga i alla våra dagar..

... och där dog romantiken igen

Kommentarer
Postat av: nathalie

söta pojkar, bad guys, alla är likadana in the end you know ^^

2008-10-01 @ 21:09:13
Postat av: sia

aa de e iofs sant, förutom min farmor och farfar men det var bättre tider då öööhhöh

2008-10-01 @ 21:43:04
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0