jag föddes utan liv

"jag vill ha en sån där.. vad heter dom.. cocos-kaka.."
"hahaha.."
"vadå vad heter dom då?"
"jag har ingen aning, brun fyrkantig kaka med cocos på"
"aa det var en bra förklaring"

*tar fram kakan och ger till kunden*


"hoppas att den bruna kakan smakar!"
"men rätt fräääscht, du fick det ju att låta som något helt annat nu"
"vadå är det mitt problem att du gillar sånt där och tänker på det hela tiden??????"

jag undrar varför jag inte får sparken?


..& dagens skämt:

"vet du jag hörde en rolig historia imorse! det var en thailändare som hade köpt en ny bärbar dator, och den började lukta bränt så han hämtade vatten och hällde på den!"
"HAHAHAHAHAAAHAHAHAHA"
"visst var den bra!?"
"nej fett synd om dig gå och sov.."

jag under återigen varför jag inte får sparken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0