lördag är en bra dag

igår var en heeelt gaaaalen kväll haha. jobbade till 22, åkte hem och packade ner lite grejer och åkte sen till hornstull och mötte my natta klara mary så jag my o klara drog till mysan och drack, de andra drog mot sollentuna
klara bara försvann, vi skulle supa till lite innan vi drog ut men så försvann hon så jag och my drog till skanstull, k2, och drack drack drack och dansade dansade dansade. störande att man inte kan dansa för sig själv där, alla ska hålla på och kladda och äckla sig, skit störande, så vi gick runt i cirklar typ för att bli av med fulla människor

sen när dom stängde drog vi med dj'n på efterfest och drack ännu mer hehheeeeh det är tamejfan illa, vaknade vid 12 "imorse" och var fortfarande full så somnade om till 2 och då var jag bakis.. har bara degat hos my hela dagen, fett skönt. ikväll ska hon antagligen ut, förstår verkligen inte hur hon pallar haha och jag ska inte göra ett piss =)

om det heter nagelakuten bör det väl ändå vara öppet dygnet runt?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0