no name on this one

trodde verkligen att det var måndag idag, så blev fett glad nu när jag kom på att det är tisdag, för tisdagar innebär endast en sak: desperate houswives!!
jag kommer deffinitivt inte kunna sova inatt, vaknade precis efter att ha somnat efter skolan. var riktigt trött med tanke på lite sömn hela helgen, + lite dålig sömn inatt. fattar inte varför jag inte bara går och lägger mig på kvällarna när jag är riktigt trött, istället börjar jag göra andra saker som att måla naglarna 20 gånger om och hela tiden ta bort med aceton, kedjeröka, dricka 50 liter te... men SKIT SAMMA nu ska jag iaf kolla på family guy



riktigt tung låt, gillar beatet som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0