pluggilurr

gjorde nyss klart provet som jag krigat för och det gick fett bra! blir förvånad om jag inte får minst VG! och naturkunskaps provet gick också bra, svarade på alla frågor utom en så borde få högre än G där också.
så nu är det bara svenska provet tills imorgon, och jag ska jobba idag efter skolan så jag undrar hur det provet kommer att gå.. ej okej iaf ..

imorgon vill jag gå uut, i need to have some fun efter en hård vecka av plugg och dåligt humör. det är iaf spikat att vi ska ut på lördag, putte fyllde ju 20 i tisdags så vi ska fira honom.

jag vill tipsa om min kära vän blondinkalle som vi hoppas blir en oseriös engagerad bloggare HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Mia

Hör av er på lördag kväll! kram

2008-10-24 @ 18:41:31
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Mia

Försökte ringa igår kom ej fram:(

2008-10-26 @ 17:57:56
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0