romrom <3

var idag hos mormor och åt middag med bror, och mormor är så rolig.. när jag ska gå ut och ta en efter-maten-cigg på balkongen blir hon jätte orolig och verkligen RÄDD över att jag ska ramla ner från balkongen? men lilla hjärtat jag är inte 2 år längre?..

det är så gulligt ändå att för mor/far-föräldrar blir man aldrig äldre eller vuxen. mormor kan komma på sig själv ibland med att nästan prata bebisspråk med mig. och så är hon så himla orolig och blir helt sorgsen när hon ser mina piercingar och tatueringar, för jag är ju hennes barnbarn. mamma är inte alls så, hon förstår ju att jag blir äldre, så varför ska det vara så med mormor? haha tycker det är så sötttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0