saturday that day

igår var det skit lugnt på jobbet, rätt så skönt faktiskt men ändå tråkigt. stod mest och pratade för att få timmarna att passera. efter jobbet mötte jag upp en tjej, sara, som jobbade väldigt kort på mitt café, och hennes kompis sessen. jag lovar att sara och jag är tvillingar i själen och tänkandet, SHIT vad lika vi är!! ..förutom att hon är arab och jag är jag hahaha. vi åkte och fikade iaf på ett jätte mysigt fik som har öppet till kl 2, visste inte att det fanns sådana cafén.

sen åkte jag hem och somnade som en liten bebis, har sovit i ungefär tolv timmar inatt, det behövdes!! snart ska jag åka med emelie på vår första danslession, nice bajs. sen ikväll ska jag hem till sabrina på fest, fira isaac =)



så jäävla sööt bebis!!!! vill ocksåå... eller inte än hahaha. (jag har tänkt på att jag svär fett mkt när jag skriver men knappt när jag pratar, tycker att det är lite lustigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0