stavfel

sitter hemma med muppmariana som har terroriserat mig och som ser just nu ut som en 80tals tjej tagen från back in the days liksom.. hon terrar mig, ja g terrar henne muahahah .. hon står bakom mig just nu men får inte se vad jag skriver. tror att hon blir väldigt nyfiken.. har skärmen avslagen så det synds inte vad som skrivs så det är väl därför det antagligen kommer bli några staavfel nu

men nu ska vi dricka te och gå ut och röka.. fast nu känner sig mongot som hemma och målar sina naglar med mitt fina oranga nagellack. fast hon får faktiskt känna sig hemma här muahah


provet idag  gick iofs feeeett bra!! det var mkt enklare än vad jag hade trott. nice, lkommer få minst g =?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0