tattoos

4 dagar kvar nuu tills jag tatuerar mig, maamamma vad jag längtar =) jag har verkligen blivit addicted to tattoooos .. vill göra hela tiden nu, har redan 3 till på lager..

..men som min kära mor säger: om du tatuerar alla på samma gång kommer du ju inte ha någon plats att göra andra sen, plus att du kommer inte ha ngn att göra längre fram i tiden.
vill ju ha på ställen som ändå går att dölja, palla va tatuerad över hela kroppen (även om det är fint) .. så får nöja mig med mina 2, på onsdag 3 tatueringar ett tag framöver!

Kommentarer
Postat av: Isa

Ingen bryr sig!!!!!!!!!

2008-10-10 @ 11:21:34
Postat av: sia

DIN MAMMA BRYR SIG HÄR OCKSÅ

2008-10-10 @ 11:23:07
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0