väldigt ointressant skrivet av mig

fett störande har suttit 1 timme typ o fixat musik till min mp3 lagt in rensat och sådär och SJÄLVKLART ska min data hänga sig så jag måste starta om den. fuck it pallar inte sitta så länge igen så blir väl bara 10 låtar idag läähhhhh.h..h..

skulle träffat mathilda idag, hon hade permission men hann inte.,. trodde hon skulle åka tillbaka kl 6 men hon var tvungen att dra hem innan nu vid halv 5 så kommer inte få träffa henne igen på ett bra tag.. fan .. :/

ikväll är det kväll.. och jag vet inte vad som händer, softa bara skulle jag tro. jobbar ändå imorgon så pallar inte göra ngt, inte för att det finns något att välja på men ändå. har ju inga pengar förns om en vecka så lugna helgen liksom innan löning. tror de e ganska dött på uteställen ändå..

mamma är verkligen aldrig hemma längre på helger, värsta förändringen sen förra året bara. hon skulle jobba 2 veckor i streck på hemmet förra sommarn och då skickade hon iväg mig till norrland med marris och fick inte komma hem på 3 veckor hahahah. men nu jobbar hon / är hos vänner lite runt om i sverige, och det känns väldigt skönt att hon litar på mig nu.
hon var jätte trött idag och hade helt glömt bort att hon skulle iväg på middag i norrköping, så snälla jag gick och tvättade hennes kläder så hon slapp stressa. im a wonderful daughter eeeheheh

aaaaja nu ska jag käka upp mina nudlar sen ut på en morgoncigg.. försöker vänja bort dom, ta första ciggen ett par timmar efter att jag har vaknat för det sägs att när man vant bort morgonciggen kan man sluta lättare.. jag menar jag vill ju inte dö i lungcancer soloong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0