21 september

igår åkte jag in till jobbet och mötte marris så följde hon med och käkade innan jag började, sen åkte hon hem och jag började mitt paasss.. dagen gick bra, var bara så jävla vaarm hela tiden, blir alltid det om jag druckit dan innan. efter jobbet åkte jag iaf hem, duschade och klädde på mig och sådär och 15 min efter att jag kommit hem var jag påväg till tåget igen, fett snabb jag vet. åkte till märsta och träffade emelie och elinore och några till. jag och emelie pratade om schmö, gick till statoil och drömde oss bort att vi var där med våran härliga produktion HAHA.
men idag är en ny dag, är hel ledig, första helgen på jag vet inte hur länge som jag har en dag fri. underbaaart.



slänger in den här låten också för han har en så jävla skön röst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0