andrahands hyrare med skulder upp till öronen

Jag står i hotellobbyn och ska checka in, då ringer det i min mobil. När jag rycker upp den ur fickan råkar jag köra armbågen i bröstet på tjejen som står bakom mig.
Båda rycker till och jag säger:
 "Om ditt hjärta är lika mjukt som ditt bröst så vet jag att du förlåter mig".

Tjejen svarar:
 "Om din kuk är lika hård som din armbåge finns jag på rum 827"


waahahah nu börjar mina tomma ord komma i bloggen fast det är ngn annans ord. jag har fett tråkiiigt, har nyss kollat på simpsons och family guy. jag och min bror döör av gaaarv när vi kollar family guy, vi har samma sjuuka humor!! DET är ngt vi har i generna. lovar, det finns ingen roligare att titta på det med än honom, vi garvar på exakt samma ställen.

ska nog ta en promenad, fett skönt nu när de e mörkt och lite kyligt ute att lyssna musik och bara gå dit näsan pekar, inte ha ett mål liksom. älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0