böghög

sitter i skolans bibliotek nu med anki, börjar jobba kl 4 så ska snart gå och käka sen ner till teds tattoo och boka om en tid, sen bär det av till jobbet.

var på rättegång idag, blev dömd till 30 kr dagsböter, 50 dagar. plus 500 kr till brottsoffer lalala, så där rök 2000 kr. fett synd

hade spanska "prov" idag också, hade inte pluggat till det för var ledig idag från skolan egentligen men kom hit ändå för att jag vill inte missa några spanska lektioner eftersom vi har dom bara 1 gång i veckan. så anki fick sitta och hjälpa mig i smyg hoho.. imorgon har jag prov i naturkunskap och i övermorgon har jag prov i förskola skola och fritidshem, knasssss.. får stanna uppe hela natten och plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0