damdamdam

sitter nu här, väldigt bakis, ej redo att åka till jobbet.. but you got to do what you got to do.. igårdagen var helt okej till en början men sen blev det bara överdrivet.. sabbe fyllde år så dom skulle till chaplins..dit jag har sagt att jag aldrig mer ska sätta min fot igen.. men åkte iaf. kimp, jerry och alla var där så taggade dit iaf och hade det nice, dansade och hade det kul, förutom en massa äckliga killar som vägrade gå så kimp lekte flippad och att hon var min flickvän HAHA dom gick på det :D så blev man lämnad ifred.
vi gick ut och rökte, jerry fick inte komma in igen för dom tyckte hon var för full????? vilket hon absolut inte var. dom sa att hon skulle gå och äta ngt så vi drog till donken precis bredvid där hon tröck i sig en hamburgare, men ICKE hon var fortfarande för full? dumma jävlar.. kimp och alla drog för en av deras polare fick inte heller komma in för dom trodde att han hade spytt haha vakter leker så jävla mkt.. tycker inte om dom. jag gick iaf in för jag skulle hämta mina grejer, men då kom det några brudar som jag hade pratat med tidigare när vi var ute och rökte och tvingade mig upp till dansgolvet. samma gamla visa igen, äckliga killar som bara blev fööööör mycket, tog mitt pack och drog och mötte jerry.
hon skulle vidare till ngt annat ställe så jag taggade hem. på vägen till nattbussen började min mp3 fucka upp sig, en knapp var intryckt så alla låtar fortspelades framåt, så jag slängde den i marken så hela skiten lossnade så har nu en fullt fungerande, ful mp3 :D jag är mkt nöjd!!!

wellwell have a nice daaaaaaaay

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej verkligen inte...

2008-09-15 @ 07:13:59
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0