good morning

hade kul igår fan. lite mindre kul idag.. ska jobba igen och jag vill bara ligga i sängen och dra mig hela dagen. igår iaf åkte jag och mötte klara så drog vi till nivå och drack, sen kom cassie och hennes polare dit och träffade oss så vi satt en gäng och hade det skit trevligt. träffade fett mkt välkänt folk, bla eliiiif från min gamla HR klass, fett GLAD jag blev!! träffade även grabbar från festivalen, och annat nice folk.
jag cassie och hennes polare christal drog iaf vidare sen till dem bow, livlöst på fredagar, inte alls speciellt mycket folk men så jääävlaaa niceee musik där!!! hade aaaaaaskul, jag lovar så länge jag får dansa till skön musik e jag uppe bland molnen, skiter i vad det är för ställe, hur mkt folk eller vad som helst. MUSIKEN. och då jag blev heelt galen var när heritages tell me how come spelades, wooohhooooo. och sizzla.. whah jag flög

ska iaf dricka upp mitt te nu sen åka till jobbet, dom har tagit bort våra luncher på helger och att man bara ska stänga EN person istället för TVÅ :O så ska åka in lite tidigare och käka frukost och dricka det goda kaffet innan jag börjar. heeippaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0