haaaaaaaaaha

waaahahh satt och kollade igenom min blogg på gamla inlägg, hade helt glömt bort det här;

när vi åker rulltrappan ner kommer en norrman fram till oss, full som en kastrull, utan en enda skråma, och berättar att han tidigare har suttit nere vid tågen och druckit kaffe, då heelt plötsligt taklampan hade ramlat på hans huvud.
vi tittar lite konstigt på honom och går vidare in i pressbyrån för att köpa lunch då Jasmine tappar sin peng och skriker då:
 "FITTKALAS"
precis då går en man förbi och säger:
"sa du till mig!?"
Jasmine svarar då leendes:
 "nää jag sa till pengen!"
han ställer sig bakom henne i kassan och böjer sig fram mot hennes öra och säger/skriker:
"KUK!"
Jasmine vänder sig om och svarar:
"japp jag håller fullständigt med!"
manen svarar då väldigt surt:
"nej asså jag sa till påsen!!"

hahahah det finns sååååå lustiga människor :D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-11-02 @ 23:24:18
URL: http://nogg.se/jas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0