helgen var nice

ohh myyy gooossshhh vad sliten jag är. alkohol är verkligen inte bra för kroppen!!! ska sluta leka nu att jag har mer pengar än jag har och sluta festa hahaha det kostar för mkt och tar föööör mkt på kroppen och energin.

i fredags hade vi värsta häärliga middagen (som syns på bilden, DÖR för sushi) sen blev det nivå (som sagt billigast är bäst) med nadja klara och nadjas polare, vi skulle vidare men alla ville dra till olika ställen och ingen ville kompromissa så det slutade med att jag och nadja åkte till kebabhouse skit packade vid 2 tiden och käkade haha.



på lördagen jobbade jag. det var en helchill dag, knappt några gäster alls. efter jobbet åkte jag hem, kimberly tjatade lite smått på att jag skulle komma till harrys, vilket är en rockbar, där jag ej hör hemma... när jag fått reda på att dom har billig öl där drog jag dit ändå och drack lite sen mötte jag klara och alex och vi drog till dem bow och dansade natten igenom., så jävla niiceee. dom har verkligen den skönaste musiken där, det man vill höra när man är ute och annars också.

träffade där två killar som gick i min skola förut, så fick sällskap på nattbussen. fast dom ville självklart gå och köpa cigg innan och käka å sådära så var inte hemma förns vid 5 nån gång har jag för mig.. vaknade vid halv 4 idag, fett seeeent. nu väntar jag på att emelie ska komma hem från gävle (tror jag att det var?) så ska vi dra till kista.

imorgon är jag ledig från skolan, ska på rättegång för att jag gav en tjej en örfil, helt seriöst vad är det för fel på världen? dom gör något åt en örfil som sker 10000 ggr dagligen, men en våldtäckt går knappt igenom? riktiga kuksugare

nej nu ska jag duscha bort min bakfylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0