inte till den här heller

var i skolan idag, en lektion hade vi ju som sagt sen grupparbete. efter skolan åkte jag och marris hem till mig, jag duschade och sådär, sen åkte vi in till cafét och fikade med klara my natta och kimberly. tänkte ju hämta mina pengar idag om det gick, men får göra det imorgon istället.

så imorgon ska jag shoppa loss lite grann om jag har råd, beror på hur mkt jag får. har fått låna ett headset av natta nu iaf så har musiiik igen :D thank you ma'am!!

ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite....... kommer nog somna tidigt ikväll hoppas jag. behöver mycket sömn, somnar för sent på nätterna alla andra dagar, nån gång får vara nog.

helgen närmar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0