kairo shalom

wohoo vad roligt att idag gick vi runt i skogen ju, var faktiskt roligare än väntat. jag kalle och kimberly var i en grupp och kalleponken fick då läsa kartan för vi vet inte hur man gör =)
vi skulle gå under ett elektriskt staket in till en hästhage för att gena lite, och kimp råkade stöta till med sin fot så vi trodde att inte elen var på med tanke på att hon inte fick ngn stöt. så hon ville känna på staketet och tog handen på, sen hoppar en chockad kimberly bakåt och låter som att hon ska börja grina och säger att den var ju visst på.. jag vågade inte gå under då, rädd att mitt huvud skulle få en stöt eller nåt så emelie och sandra kom till undsättning då dom tog min halsduk för att trycka ner staketet så alla glatt kunde gå igenom. kimberly trampade då i hästskit hahah



on our way to the forrest, paparazzi bild
kalle, jenny, jag, kimberly, emelie, anki & sandra

har sovit när jag kom hem så kommer vara vaken länge inatt också, fuckar mitt dygn helt otroligt det funkar inte i längden har jag märkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0