kryssning i västindien?

sitter just nu och kollar resor som jag vill göra när jag sparat ihop lite pengar, och har hittat den underbarasta kryssningen i Västindien i 7 dagar, som dajje pratat om tidigare, och resan börjar i Florida, fortsätter till Haiti, Jamaica, Grand Cayman, Mexico och tillbaka till Florida.. allt för mindre än 7000 kr!! så ska kolla upp hur mycket flyg till / från Florida kostar och sedan blir det bara att jobba, jobba, jobba så att man kommer iväg! det vore helt underbart, till skillnad mot att åka på någon charter resa så skapar man ett minne för livet.

nu sitter jag här och drömmer mig bort i höstvädret, uschiamej, det är inte så bra att göra det när man är fast här.. så ska röra mig till tvn och titta på idol, som endast är roligt under uttagningarna!!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0