long time no see

daaaaaamn jag hade lagt mig med mina vita byxor rakt i mitt trasiga solpuder HEELVETE .. varför jag alltid lyckas kommer jag nog aldrig att få svar på, jag blev nog tappad som liten. men det vägrar min kära mor att erkänna.

jag har ÄNTLIGEN fått en tid på löwet för mina öron!! woohooo har läkartid den 24 september, så snart är jag äntligen av med mina lock för öronen som har stört mig i 11 månader. eller som läkaren säger: "vatten bakom trumhinnorna som skapar ett tryck"... okaaay iaf så ska jag operera in små rör i mina trumhinnor som ska ta bort vattnet som antagligen har hamnat där efter mina långa bad förra vintern. ååh jag skulle vilja ligga i ett varmt skumbad heeela vintern....NIIIIICEEEEEE Det hade varit!! hade sett ut som ett russin men det är skit samma....

imorgon är det fredag och eftersom att jag har no money och det går ihop med no funny så får det nog bli en hemmakväll.. eller kanske inte.. får se hur det blir, jobbar iaf lördag + söndag så det blir en alkoholfri helg. det är så bra när jag har jobb! jag dricker knappt alkohol då, drack nog inte mer än 5 gånger på sommarlovet, förutom URF då...eheheh drickande 24/7 4 dagar i streck men det är så det ska vara på festival.
wellwell, it was written



"har det någonsin varit kryp i dina dreads?"
"aa vet du...en gång...satte det sig en harkrank, HÄR" (pekar på sin panna)

hahahaha skönaste killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0