måndag igen

hade spanska muntligt förhör idag, jag och anki fick prata med varandra medan våran lärare satt och lyssnade. anki fick såklart MVG =) asbra, och jag fick VG vilket jag inte trodde att jag skulle få haha
..har varit på skuuuummaste humöret idag, ni som tycker att jag är knäpp annars skulle sett mig och anki idag alltså, vi borde fan låsas in! eller så borde dom placera henne på ena änden av skolan och mig på den andra när vi är såhär som vi varit heeeela dan hahah. älskar måndagar, så jävla sköna lektioner!! historia på morgonen, inte sådär jätte roligt men helt okej, sen två lektioner spanska och på vårterminen blir det också psykologi tillagt. NIICEEEEE.

imorgon är det friluftsdag så vi ska springa i skogen och irra omkring, läsa karta och sånt som jag verkligen inte kan.. kommer gå vilse i skogen. och anki den jäveln ska inte komma pga hennes knän, inte bra :/


och idag är det första avsnittet av I ditt ansikte, med Magnus Betnér kl 21.55 på 5an, spiiikat att jag ska se det!! han är ju så klockren.. älskar reklamen till det programmet när han går fram till greenpeace och säger i megafon:
"det är ju hela idéen med djur, att man äter upp dom"
muuaaha jag kommer ha ruuuuligt.



2½ män har börjat nuuuuuuuu så ska se på det tack och hej ät leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0