måndag kväll(?)

aaaajuste jag skulle jobbat idag egentligen men slapp göra det för dom har inte ändrat på schemat än, vi har ju att bara 1 ska stänga nu ist för 2, och på schemat är det fortfarande 2 personer uppskrivna ikväll, så det löste sig för min del wohoo
har bara degat hemma sådär efter skolan, ska nog bara göra det också. blev fett ledsen idag, jag och marris trodde att det var fredag men så kom man på att det är måndag......

..........må veckan gå fort!!!!!!!!
jag och mamma bråkade imorse, mitt morgonhumör + att jag var bakis och tvungen att gå upp kl 7 på morgonen, så hon är fortfarande lite grinig på mig.. men lagade ändå jätte god mat till mig, så tack mamma. vi är som katt och hund ibland men äääälskar varandra för det :D:D ...katt och hund var iofs en konstig jämförelse med tanke på att min katt och hund alltid går ihop.. men SKITSAMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0