nej jag har verkligen ingen rubrik till den här

jag har bara en lektion idag som började 10.20, dumma jag går inte på den. tänkte gå men sen hittade jag inte mitt busskort och när jag hittade det var nyss så kommer ändå missa hela lektionen.
måste ändå åka till skolan, har grupparbete som vi ska jobba med idag eftersom vi har 3 håltimmar från dom lektionerna idag, vi måste bli klara de e därför. skit tråkigt, vill bara va hemma och ta de lugnt men de får bli efter skolan.

och så tycker jag att det är skit roligt med människor som är stora i orden och leker maffia men i verkligheten vågar dom inte ens titta på en annan människa.

i feel so sorry for you guys


...& igår gick jag till natta, my kom dit sen också som hade varit i skogen tidigare och till våran besvikelse fick vi gå ensamma igenom som vanligt istället för skrattandes tillsammans. hahah jag vet inte vad jag ska försöka få fram för det är inte så mycket egentligen, men som en och en annan onsdag så måste jag till skolan ändå för att skissa upp vårat dagis WOHOOO..



och imorgon får jag mina efterlängtade pengar, jag ska leva livet i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0