pill i rumpan

ännu en dag på jobbet. fick stänga med ny tjej som svimmade..stackarn.. och fick gå hem så jag fick stänga ensam..stackarn..och mer synd om mig blev när jag satt på tåget påväg hem, mina batterier på mp3n dog någon gång vid solna så fick sitta utan musik i hela 10 minuter.. förstår inte hur jag klarade det faktiskt, im addicted to music!! ehehehhh.. mor e på landet, bror e hos våra bröder så jag njuter av ensamheten..
..som dock inte kommer att vara länge, dajje marris jeano nikola och hagop är påväg hit, de har hyrt film så vi ska glo på den =) ååhhh jag lagade världens godaste köttfärssås idag, blev förvånad faktiskt, har aldrig gjort en så god förut. mina hemliga ingredienser är lök, vitlök och återigen vitlök. MUMS. så de kommer få stå ut med att jag stinker vitlök...stackarna.. haha. men som min mamma säger: "om någon inte står ut med att man luktar vitlök, så är de inget att ha!" känn på den du!
& så slänger jag in denna niiceeee låt med Jah Sun.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0