& så var den slut

bästa boken jag någonsin läst!! shit, dom sista sidorna, mitt hjärta har aldrig slagit så fort och hårt förut, och hela boken i sig spänning rakt igenom. fett synd att den är slut nu, snabba cash - läs den, du kommer inte att ångra dig.
kommer en film dock.. tänker inte se den.. dogge "doggelito" ska spela i den.. ingenting emot honom men kommer inte kunna ta den seriöst. plus att det kommer förstöra hela boken om jag ser filmen..
- bok nr 2, aldrig fucka upp. samma författare,
"Jens Lapidus debutroman Snabba cash är en av 2000-talets mest omtalade och sålda böcker. Med läsare i alla grupper. En exportsuccé som hittills sålts till 18 länder, däribland England och USA. Nu kommer uppföljaren. Det är nya karaktärer, helt nya huvudpersoner. Men det är samma Stockholm, samma undre värld, samma bossar i toppen. Juggebossen Radovan härskar fortfarande. Och nu, i Aldrig fucka upp är det även snutarnas stad, de verkliga snutarnas verkliga stad".

jag rös när jag läste detta;
"jag är inte troende eller religiös. men värdigheten, den mänskliga värdigheten. vakten höll på att trampa på mannens heder och därför också på min. det var inte för Jesus jag gjorde det utan för heder."

kärlek och respekt, ska det vara så jävla svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0