shalalaloom

sitter i skolan nu, kommunikations lektion - reklamanalys. vet inte vilket företag jag vill arbeta om.

kollade precis om studiebidraget kommit och det har det då inte =( too bad soo saad...

idag ska jag möta en kvinna från maria ungdom på ett fik i sollentuna, hon vill intervjua mig och jag har ingen aning om varför, har aldrig haft med socialen / maria ungdom eller något i den stilen att göra så det blir en överraskning..

sen ska jag anki och kanske emelie(?) till kultur och plugga, vi har ett prov i övermorgon i ffs ju. det skulle ha varit imorgon egentligen men har blivit framflyttat, vilket känns skönt.

nu kommer min lärare så back to busisnesssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0