skolarbete

muaaahha sitter i skolbiblioteket nu, har kommunikation lektion. ska arbeta med reklamanalys, lite roligt faktiskt. skulle slutat lektionen 10.05 egentligen men slutar 09.05, har skolfoto fast ska absolut inte vara med =) tänker bara vara med på spexfoto, helt onödigt att vara med på något annat.
så får väl glida runt i skolan medan de andra blir plåtade.

igår var jag och emelie i kista ju och käkade, sen åkte vi hem till elisabeth i märsta, satt och pratade lite grann sen tog jag och emelie en promenix hem till henne. låg och kollade på tv, käkade godis och drack cola hoho sen deckade vi någon gång vid halv 2.
imorse väcker emelie mig med ett: "siaaa.. klockan är kvart i 7 nu vi måste gå upp...." jag svarar att det är fett kallt i rummet och att vi går upp snart. 2 minuter senare armbågar emelie mig i ryggen och säger siaaaa gåå uupp du ligger längst ut. haha JAA så då gick jag ju upp

aja nu måste jag fortsätta söka om reklamanalysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0