tisdag igen

hade nästan inga lektioner idag heller kändes det som, fick sluta 11.45 idag istället för 15.15.. var och blev intervjuad idag ju, eller fick fylla i några sidor papper såhär ja och nej, sen ibland, sällan, kanske, ofta, alltid svar haha fett komplicerat men jag fick gratis kaffe + 300 kr på åhlens för "besväret"..

JAG FICK STUDIEBIDRAGEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅHHHH så glad jag blev :D:D:D woohooooooooooooooooo då har jag VERKLIGEN råd med min tatuering
(den 8e oktober;), plus att gå ut i helgen och fira kimp's isaaac som fyller år =)

jag och anki var och pluggade idag också i kultur, men blev inte sådär mycket pluggande som vi hade tänkt oss eheheh.... och desperate houswives har börjat igen, säsongspremiär idag och det är redan sååå dramatiskt!! tycker att det är charmen med det hela, att det är så sjuuka grejer som händer så man bara garvar åt det.

imorgon har vi inga lektion, men som min mentor säger; "det betyder inte att ni inte ska vara i skolan"! ..hmm? errhh.. vi har två grupparbeten som ska vara klara på torsdag och fredag, så vi i min grupp iaf har kommit överens om att dela upp arbetet och jobba hemma istället så att alla får sova ut och jobba i sin egen takt! så det så MALIN!!

nu ska jag kila ut med hunden sen är det scrubs timee.
(förresten, visst blev min blogg niiceeee med en heeelt egen ipod där ;)))))

Kommentarer
Postat av: angelica

ipoden: tack vare mig (: puss puss :D

2008-09-30 @ 23:16:52
URL: http://abreton.blogg.se/
Postat av: sia

javiisst anki, thaanks ma'am;) <3

2008-09-30 @ 23:30:18
URL: http://siabraa.blogg.se/
Postat av: angelica

youwelcome :D eller hur de nu stavas, tihihi ..

2008-10-01 @ 23:27:56
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0