torsdaag

idag har jag varit jätte pigg och glad hela dagen fram tills sista lektionerna typ, blev helt plötsligt jätte trött. åkte iaf hem till emelie med henne och carro, låg i hennes säng och degade, kollade tv och så somnade jag och sov sköööööööööönt i typ en halvtimme, hade tydligen snarkat haha.
sitter hemma nu nyduschat och fräääsch och dricker te, ska kolla på nån film så småningom. vi fick idag veta hur många procents frånvaro vi har haft denna månad och jag är uppe i 28%......knaaaaaaaaaas... fattar inte hur.. tror inte att vissa av mina sjukanmälningar via internet har gått igenom, så bye bye studiebidrag... och för er som inte vet så får man indraget bidrag om man har över 20%..

klantarsle som alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får väl bara en varning nu?

2008-09-19 @ 06:32:22
Postat av: Sia

man ska få det men förra året också när jag fick över 20% blev det bara indraget direkt

2008-09-19 @ 14:02:45
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0