trams on a friday

shuuullulu de e caaashfloooowwwwwww.. igår fick jag min lön, var i kista med emelie my och natta och handlade kläder och annat trams, sen åkte vi hemåt, emelie och jag åkte till mig och softade ett tag till simpsons och family guy sen åkte vi hem till henne och sov, skola idag.

var hos läkaren också på löwet, hade tydligen inte vatten bakom trumhinnorna som vårdcentralen påstått :S har dåligt lufttryck eller ngt i den stilen.. förstod ingenting.. fick en hemläxa iaf i 2 månader, annars blir det operation om det inte blir bättre.

ska gå och sova lite snart, ikväll blir det utekväll igen med klaaaara bla, får se vilka andra som dyker upp. imorgon är det jobb jobb och återigen jobb.. men de e som alltid niiceeeee!! gillar ju att jobba nuförtiden sen vi bytt chef. vår nya chef e wuunderful och fett rolig att jobba med.

nej nudu din vårrulle ska jag glida till sängen SHO (med ironi i ordet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0